קסדייה עדשים כתומות

⬇️ דילוג למתכון


בשנים שאכלנו ג׳אנק היינו חוגגים על טוסטים, לפעמים בפיתה לפעמים בטורטיה- מה שבטוח: המון טוסטים! אז הנה גרסא בריאה ושווה, לטוסט טורטיה (קאסדייה) שעשויה מטורטיות עדשים כתומות שמכינים לבד בבית אם אתם עוד לא מכירים את המתכון שלנו, כנסו אליו ותכינו.


מדובר בגרסא סופר טעימה של המאכל המוצלח הזה. עם התוספות אפשר כמובן לשחק, זה התוספות המועדפות אצלנו.


מתכון קסדייה עדשים כתומות

זמן הכנה: 10 דקות | כמות: קסדייה 1 | סוכרת הריון | ללא גלוטן | לקטנטנים


חישוב פחמימות במתכון לסוכרת הריון (מנה 1)-

פחמימות גלויות: 25 גרם ליחידה

נטו פחמימות: 28 גרם ליחידה


מה צריך?

טורטיה עדשים כתומות (מתכון)

2 פרוסות גבינה צהובה

רבע עגבניה פרוסה דק

20 גרם גבינת פטה

2-3 עלי בזיליקום

שמן זית לטיגון


איך מכינים?

לוקחים טורטיה ומכסים חצי ממנה בפרוסות גבינה צהובה.

מניחים מעל את התוספות:

פרוסות דקות של עגבניה, חתיכות קטנות של עלי בזיליקום וגבינת פטה מפוררת. מקפלים את הטורטיה ל2 על המילוי.



מחממים מחבת ומוסיפים מעט שמן זית.

מניחים את הקסדייה ומנענעים אותה במחבת שהיא תצופה בשמן בכל שטח הפנים שלה. מבשלים עד השחמה והופכים צד.



הופכים צד, מוסיפים מעט שמן ומנענעים את הטורטיה במחבת בשנית. מורידים לאש קטנה ומבשלים עד שהגבינה תימס טוב. מעלים לאש גבוהה בחזרה ומטגנים עוד כדקה- שתיים עד השחמה.



מוציאים לצלחת וסופגים מעט בנייר סופג את עודפי השמן.

חותכים למשולשים בעזרת סכין חדה או גלגלת פיצה.



הכנת את המתכון? ממש נשמח לשמע איך יצא!

תייגו אותנו בסטורי באינסטוש , זה עושה לנו נעים בלב ❤




פוסטים אחרונים

הצג הכול